Absolvent doktorandského študijného programu agrárny obchod a marketing nadobudne profesionálnu orientáciu a spôsobilosť vykonávať povolania vyžadujúce aplikácie vedeckých metód výskumu a predikcie ekonomiky a marketingu podnikov. Ovláda vedecké metódy výskumu marketingového prostredia a trhových dát, metódy stimulácie a verifikácie marketingových riešení, analýzy, interpretácie a aplikovania výsledkov výskumu spotrebiteľských a obchodných subjektov, kritického posúdenia a tvorivého riešenia zložitých problémov marketingových a obchodných systémov. Ďalej ovláda metodiku a metodológiu vedeckej práce, formulovania a testovania vedeckých hypotéz s trhovými a spotrebiteľskými experimentmi s cieľom rozvíjať a posúvať dopredu vedecké poznanie v danej oblasti.
Forma štúdia
denná / externá
Dĺžka štúdia
3 roky / 4 roky
Jazyk
slovenský
anglický
PROFILOVÉ PREDMETY
Marketingová komunikácia II
Marketingový manažment II
Agrárny marketing II
Globálny marketing a rozvíjajúce sa trhy II
Psychológia spotrebiteľského správania a nákupné rozhodnutia
KONTAKT
Fakulta ekonomiky a manažmentu SPU v Nitre
Tr. A. Hlinku 2, 94976 Nitra
037/641 51 25, 037/641 51 77