Absolvent inžinierskeho študijného programu agrárny obchod a marketing dokáže analyzovať a riadiť komplexné problémy v podnikateľských subjektoch orientovaných na agropotravinársku produkciu, s osobitným zreteľom na odbyt agropotravinárskych komodít podnikov poľnohospodárskej prvovýroby, na podniky spracovateľského potravinárskeho priemyslu, podniky služieb, ako aj marketingové aktivity na podnikovej a nadpodnikovej úrovni. Vie navrhovať a implementovať nástroje marketingového mixu v súlade s novými poznatkami marketingovej teórie a praxe. Má významné poznatky z uplatnenia marketingových nástrojov, fungovania obchodných systémov na domácom a európskom agropotravinárskom trhu.
Forma štúdia
denná prezenčná / externá prezenčná
Dĺžka štúdia
2 roky (denná forma / externá forma)
Jazyk
slovenský
PROFILOVÉ PREDMETY
nákup a predaj
manažment obchodnej firmy
obchodné operácie
európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie
e-obchodovanie
marketingová komunikácia
informačné systémy v marketingu
strategický marketing
UPLATNENIE ABSOLVENTA
V manažérskych podnikových funkciách zabezpečujúcich odbyt poľnohospodárskych výrobkov a potravín na domácom a zahraničnom trhu, ďalej v štruktúrach euroúradníkov, odborných zamestnancov štátnej a verejnej správy, vo vedeckovýskumných, vzdelávacích či poradenských inštitúciách, zaoberajúcich sa agropotravinárskymi podnikateľskými aktivitami. Absolvent môže nájsť svoje uplatnenie aj v agentúrach, zaoberajúcich sa výskumom agrárneho trhu, medzinárodných odborných inštitúciách, orientovaných na marketing a odbyt agrokomodít, colnej správe, v inštitúciách, orientovaných na certifikáciu agrokomodít a pod.
KONTAKT
Fakulta ekonomiky a manažmentu SPU v Nitre
Tr. A. Hlinku 2, 94976 Nitra
037/641 51 25, 037/641 51 77
prijimacie.konanie_fem@uniag.sk