
Absolvent bakalárskeho študijného programu obchodné podnikanie dokáže analyzovať problémy v podnikateľských aktivitách subjektov obchodných podnikov, podnikov cestovného ruchu, služieb. Má znalosti o spôsoboch kooperácie, koordinácie s manažérmi a špecialistami nadväzných profesijných orientácií v podniku, znalosti informačných systémov, komunikácie, znalosti o podnikovej ekonomike, financiách, podnikovom manažmente.
Forma štúdia
Dĺžka štúdia
Jazyk
PROFILOVÉ PREDMETY
základy manažmentu
informatika
marketing
mikroekonómia I
makroekonómia I
podnikové hospodárstvo
výskum trhu
základy účtovníctva
marketing služieb
obchodné podnikanie
medzinárodný marketing
obchodná prevádzka a merchandising
technika zahraničného obchodu
Retail Akadémia I
Retail Akadémia II
UPLATNENIE ABSOLVENTA
V podnikateľskej sfére orientovanej na obchodné a podnikateľské služby ako vedúci prevádzky či obchodný zástupca. Predmetom podnikania môžu byť aktivity spojené s odbytom agropotravinárskych komodít na domácom a zahraničnom trhu, v agroturistických službách, v štruktúrach odborných zamestnancov štátnej a verejnej správy, ale aj vo vzdelávacích či poradenských inštitúciách, zaoberajúcich sa agropodnikaním a službami.
PODMIENKY PRIJATIA
KONTAKT
Fakulta ekonomiky a manažmentu SPU v Nitre
Tr. A. Hlinku 2, 94976 Nitra
037/641 51 25, 037/641 51 77